Nosztalgia

Sziasztok

Nem olyan rég felvettem  a kapcsolatot egy régi baráttal Skóciából ( igen Momó, te vagy), és talán e miatt is gyakrabban nosztalgiázok a "régi szép időkről" ...a mostani idők is szépek, csak mások.


Skócia

  Bár megfordultam jó néhány világvárosban, metropoliszban, valahogy mindig vidéken, farmokon kötöttem ki. Egy idő után ez már életformámmá vált, megszoktam, megszerettem, és itthon is ezt csinálom abban a biztos tudatban, hogy erre születtem: művelni a földet és nevelni az állatot. Még ha nem is túl nagyban ... mindenből van egy kicsi.


"permetező motor"-Skócia

  Hasznosan teltek ezek az évek külföldön, sokat tanultam általános dolgokról is, úgy mint önállóság, idegen nyelv, emberismeret, és a gyakorlatias dolgok sem elhanyagolhatók: építőipari tapasztalatok, állattartás, gazdálkodás stb.

Izrael


Új Zéland

  Nem baj, ha nem jön be mindenkinek a falusi élet, a nehezebb munka kevesebb pénzért, de azért nem kell hagynunk, hogy a pénz csábításának és a kényelmesebb munkának engedve beszippantsanak minket faluról a multik. Hálás vagyok a nagy cégekért, a sok munkalehetőségért, de ne essünk át a ló túloldalára, ahol már kezd kiszorulni vidékről a kis lakossági állattartás, konyhakert, stb. A legtöbb falusi már nem tud egy tyúkot se levágni, ami régen a hétköznap része volt. ..folyt.








Megjegyzések

Népszerű bejegyzések